четверг, 11 января 2018 г.

Модуль 5. Інтернет у проектній діяльності учнів

  У цьому модулі було розглянуто, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці; намагалася оцінити Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах. Сподіваюсь, що в мене це вийшло 😉. Пізнавальною для мене була інформація про авторські права.
  А потім обговорювали такі питання: 
1. Як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій?
2. Якщо учні самостійно планують свої дії в проектах, визначають напрямки своїх досліджень, то як я маю пересвідчитись, що вони отримують при цьому передбачені програмою знання та вміння?
3. Як мені забезпечити об’єктивне оцінювання навчальних досягнень кожного учня, якщо вони працюють у групах?
1. Використання різних видів формуючого оцінювання дадуть змогу оцінити рівень навчальних досягнень студентів згідно вимог державних освітніх стандартів.
2. У даному випадку можна провести опитування, індивідульні консультації або спілкування в чаті, також можна провести співбесіди з керівниками груп тощо.
3. Я вважаю, що краще всого буде розподілити об'єм роботи та функції між студентими у групі. Також можна використати самооцінювання, взаємооцінювання та оцінювання викладача.

1 комментарий:

  1. Бажаю успіхів у розробці та у впровадженні цікавого навчального проекту

    ОтветитьУдалить